مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-26دانش

اردویی متفاوت از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور


پژمان کنجوری مسئول حوزه بسیج دانشگاه پیام نور کرمانشاه امروز یکشنبه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه در راستای اعتلای علمی دانشجویان بسیجی و با هدف آشنایی با مراکز شغلی و تخصصی رشته های تخصصی آن ها سلسله اردوهای تخصصی را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پژمان کنجوری مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه امروز یکشنبه 5 آذرماه در حاشیه اردوی علمی-تفریحی دانشجویان این دانشگاه،  ضمن تبریک ایام هفته بسیج اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در راستای اعتلای علمی و باهدف آشنایی دانشجویان رشته زیست شناسی این دانشگاه با مراکز شغلی و تخصصی رشته خود اقدام به برگزاری اردوی پیشرفتِ تخصصی در مرکز تحقیقات و بیولوژی سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرد.

وی افزود: در این اردوی یک روزه از مرکز تحقیقات و بیولوژی ضمن توضیحات اساتید این مرکز، دانشجویان به صورت عملی با تجهیزات و نحوه کار آشنا شده و در جریان پیشرفت های قابل توجه درزمینه ی تحقیقات بیولوژی و سلول های بنیادی قرار گرفتند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه ضمن ادامه دار بودن اردوهای تخصصی رشته های این دانشگاه تصریح کرد: این بازدید که برای دانشجویان رشته زیست شناسی برگزار شد در ادامه برنامه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردویی متفاوت از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور

اردویی متفاوت از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور