مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 23:502023-11-25اجتماعي

تنبیه یک دانش آموز در زاهدان/ آموزش و پرورش: با فرد متخلف برخورد می شود


مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان  بیان کرد: پیرو انتشار خبر تنبیه دانش آموز زاهدانی در شبکه های اجتماعی پیگیر صحت وسقم این ماجرا شدیم؛ - تنبیه یک دانش آموز در زاهدان/ آموزش و پرورش: با فرد متخلف برخورد می شود مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان  بیان کرد: پیرو انتشار خبر تنبیه دانش آموز زاهدانی در شبکه های اجتماعی پیگیر صحت وسقم این ماجرا شدیم؛ با پیگیری های انجام شده از آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان باخبر شدیم که متأسفانه این اتفاق صحت دارد.

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان در پی انتشار خبر تنبیه بدنی دانش آموز مبتلا به سندروم توضیحاتی را ارائه کرد.

   داوود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  بیان کرد: پیرو انتشار خبر تنبیه دانش آموز زاهدانی در شبکه های اجتماعی پیگیر صحت وسقم این ماجرا شدیم؛ با پیگیری های انجام شده از آموزش وپرورش ناحیه یک زاهدان باخبر شدیم که متأسفانه این اتفاق صحت دارد.

   وی ادامه داد: معاون مدرسه به صورت سهوی و غلبه احساسات در لحظه دچار هیجانات آنی شده است و دانش آموز را مورد تنبیه قرار داده که بلافاصله آموزش وپرورش ناحیه یک بعد اطلاع از موضوع فوراً وی را برای پاسخگویی خواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه یک دانش آموز در زاهدان/ آموزش و پرورش: با فرد متخلف برخورد می شود

تنبیه یک دانش آموز در زاهدان/ آموزش و پرورش: با فرد متخلف برخورد می شود