مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:352023-11-22سياسي

جنگ غزه به شورای حکام کشیده شد


میخاییل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که نشست امروز « تقریباً به طور کامل به وضعیت فاجعه بار نوار غزه اختصاص داشت» و مباحث داغی در این زمینه مطرح شد.

- میخاییل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که نشست امروز تقریباً به طور کامل به وضعیت فاجعه بار نوار غزه اختصاص داشت و مباحث داغی در این زمینه مطرح شد.

منابع دیپلماتیک گزارش دادند که در نخستین روز از نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، جنگ غزه و بحرانی انسانی در این باریکه به یکی از مسائل اصلی جلسه امروز (چهارشنبه) تبدیل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، میخاییل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که نشست امروز تقریباً به طور کامل به وضعیت فاجعه بار نوار غزه اختصاص داشت و مباحث داغی در این زمینه مطرح شد.

  دفتر نمایندگی لهستان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین نیز ساعاتی پیش طی پیامی در ایکس، به آغاز دور جدید نشست شورای حکام اشاره کرد و نوشت که اعضا سرگرم گفت وگو درباره وضعیت جنگ در غزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه به شورای حکام کشیده شد

جنگ غزه به شورای حکام کشیده شد