مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-19اقتصادي

احداث 36 تقاطع و پل در حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان


معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: حلقه چهارم ترافیکی شهر از پروژه های کلان و شاخص به شمار می رود که در کلان شهرهای کشور بی سابقه است و در آن 36 تقاطع و پل احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهردار اصفهان درخصوص حلقه چهارم ترافیکی شهر اظهارداشت:  رینگ چهارم با 78 کیلومتر طول و 75 متر عرض از پروژه های کلان و شاخص شهر به شمار می رود که در کلان شهرهای کشور بی سابقه است و در آن 36 تقاطع و پل احداث شده و 48 کیلومتر از آن در محدوده و حریم شهر اصفهان و مابقی آن در سایر شهرهای اطراف اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به بودجه عمرانی شهرداری اصفهان گفت: بودجه شهرداری اصفهان در سال جاری به جز سازمان ها بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان است که 70 درصد از آن به پروژه های سرمایه ای اختصاص یافته و افزون بر  4 هزار و 300 میلیارد تومان از آن برعهده سازمان عمران قرار دارد.

کشاورزراد، افزود: تلاش می کنیم که کیلومتر صفر تا چهار را تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسانیم و از کیلومتر چهار تا هشت نیز در حال اجراست اما پس از کیلومتر هشت که به دولت آباد می رسد بر عهده شهرداری اصفهان نیست.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان  بیان داشت: در محدوده کیلومتر صفر تا چهار رینگ چهارم در منطقه 15 شهرداری اصفهان بیشترین تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 36 تقاطع و پل در حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان

احداث 36 تقاطع و پل در حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان