مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-13سياسي

بازگشایی بازارچه مرزی «تیله کوه» سرپل ذهاب در آینده نزدیک


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، از بازگشایی بازارچه مرزی تیله کوه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با همراهی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و مدیران و مسوولان مربوطه از بازارچه مرزی تیله کوه در این شهرستان بازدید کرد و زیرساخت های آن را بررسی کرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، از بازگشایی بازارچه مرزی تیله کوه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: بازگشایی و فعال کردن تمامی معابر و امکانات مرزی در دستور کار استانداری است.

وی ادامه داد: مرز علاوه بر اینکه کمک بسیار مناسب و مطلوبی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان دارد می تواند اقتصاد استان را به حرکت در آورد.

شعبانی گفت: تیله کوه یکی از بازارچه مرزی استان کرمانشاه است که علی رغم امکانات بسیار خوبی که دارد متأسفانه به دلیل ناهماهنگی های زیاد دچار فراز و نشیب های بسیاری شده و در مقطعی باز و فعال بود و الان غیرفعال و تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بازارچه مرزی «تیله کوه» سرپل ذهاب در آینده نزدیک

بازگشایی بازارچه مرزی «تیله کوه» سرپل ذهاب در آینده نزدیک