مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-04اجتماعي

برخورد با محیط بان آشوراده ناشایست بود/ با عامل درگیری برخورد شود


در پی انتشار درگیری لفظی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان با محیط بان جزیره آشوراده در فضای مجازی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه محیط بان ها ضابط قضایی و مجری قانون هستند، - در پی انتشار درگیری لفظی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان با محیط بان جزیره آشوراده در فضای مجازی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه محیط بان ها ضابط قضایی و مجری قانون هستند، اظهار کرد: مسئولان استانی و مقامات قضایی باید مسئله مربوط به آن ها را پیگیریو با عامل درگیری برخورد کنند.

جمشید محبت خانی در گفت و گو با ایسنا درباره اتفاقات رخ داده برای محیطبان ها اظهار کرد: محیطبان ها مجری سیاست های کلان سازمان حفاظت محیط زیست در مناطق چهارگانه هستند و در جهت حفظ این مناطق از تصرف، حریق، شکار غیر مجاز و .

فعالیت می کنند و با توجه به دشواری فعالیت آنان، از اهمیت بالا و احترام برخوردارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون حدود 122 محیط بان در راه حفاظت از محیط زیست هنگام انجام ماموریت شهید شده اند.

آنان ماموران قانون و ضابط قضایی هستند و هنگام اجرای قانون و دستور قضایی باید همه از این افراد پیروی کنند و هرکسی که در برابر اجرای قانون مقاومت کند با او برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با محیط بان آشوراده ناشایست بود/ با عامل درگیری برخورد شود

برخورد با محیط بان آشوراده ناشایست بود/ با عامل درگیری برخورد شود