مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-25سياسي

آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم حمایت ویژه می شوند


تفاهم نامه سه جانبه بین دادگستری کل استان، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) در راستای اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تفاهم نامه سه جانبه دادگستری کل استان قم با ستاد امربه معروف و نهی از منکر و بسیج مستضعفین سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان در هفته بسیج و در راستای اجرای مواد 26، 25 و 27 دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر منعقد شد.

  این تفاهم نامه به منظور هم افزایی، مشارکت و تعامل نزدیک تر در تحقق اهداف فریضه امربه معروف و نهی از منکر توسط آیت الله سعیدی به نمایندگی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر، سردار موحد به نمایندگی از بسیج مستضعفین سپاه و سعید کاویانی به نمایندگی از دادگستری کل استان تایید و امضا شد.

برگزاری دوره های آموزشی ویژه ضابطان امربه معروف و نهی از منکر، نیازسنجی و تهیه متون آموزشی موردنیاز، سطح بندی دوره های آموزشی، شناسایی و سازمان دهی آموزشی ضابطان، صدور گواهی های آموزشی، انجام ارزیابی های آموزشی، سازمان دهی و اعزام اساتید، صدور کارت ویژه ضابطان امربه معروف و نهی از منکر و تشکیل بانک اطلاعات، از محورهای این تفاهم نامه سه جانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم حمایت ویژه می شوند

آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم حمایت ویژه می شوند