مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-08سياسي

بیمارستان «شهید سلیمانی» فردیس افتتاح شد


در دومین دور سفر استانی رییس جمهور و اعضای دولت به استان البرز، بیمارستان 260 تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس با حضور رییس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد تا 12 سال انتظار مردم شهرستان فردیس برای بهره مندی از خدمات درمانی، پایان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کلنگ ساخت این بیمارستان سال 1390 بر زمین زده، اما عملیات ساخت آن از سال 1395 آغاز شده بود که تا ابتدای کار دولت مردمی، پیشرفت این پروژه حدود 54 درصد بود، اما با تاکید رییس جمهور و پیگیری های جدی وزارت بهداشت، در طول دو سال، تکمیل و تجهیز شد.

برای ساخت این پروژه حدود 400 و برای تجهیز آن حدود 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و 70 درصد اعتبارات آن در دولت مردمی، تامین شده است.

پروژه بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمینی با مساحت 29 هزار متر مربع و زیربنای 24 هزار متر مربع در سه بلوک و 5 طبقه و 260 تخت، ساخته شده و شامل بخش های اورژانس، مراقبت های ویژه جراحی (SICU)، مراقبت های ویژه داخلی (MICU)، مراقبت های ویژه نوزادان، تسهیلات زایمانی، بستری کودکان، بستری زنان، مردان سی سی یو، بستری داخلی و بستری جراحی و بخش های تصویربرداری است.

گفتنی است جمعیت بالغ بر 700 هزار نفری فردیس تا پیش از این از وجود حتی یک تخت بیمارستانی، محروم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان «شهید سلیمانی» فردیس افتتاح شد

بیمارستان «شهید سلیمانی» فردیس افتتاح شد