مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-02سياسي

نقاشی های شگفت انگیزی که این زن با دهان می کشد!


هنرمندی که پس از تصادف، برای همیشه ولیچرنشین می شود، اما روح او دوباره متولد می شود و نقاشی با دهان را آغاز می کند.

- گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس: همه چیز داشت به سمت خوشی می رفت، عروس هر طوری که شده بله را به آقا داماد گفت اما وقتی برای تعطیلات عید نوروز به سفر می روند در یک لحظه خودروی آن ها واژگون می شود، همه چیز دور سر آن ها می چرخد و پس از آن، عروس از ناحیه گردن قطع النخاع می شود و برای همیشه ویلچرنشین.

اما این تازه آغاز ماجراست، سمانه احسانی نیا دست از تلاش برنداشته و به رغم زمین گیرشدن تا پایان عمر امیدش را از دست نمی دهد و با آنکه تنها زندگی می کند توانسته پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی و عضو انجمن نقاشان دهان و پا در یک کشور اروپایی شود.

متولد 17اردیبهشت سال 1363 است، پیش از آغاز زندگی مشترک، بازیگر تئاتر بوده، معرق کار بوده و عکاسی می کرده و بعضا در برخی مؤسسات آموزشی تدریس می کرده تا آنکه خودروی آن ها واژگون می شود و بعد از آن، زندگی برگ دیگری را برای این نوعروس قائنی رقم می زند.

سمانه درباره روز های پس از آن تصادف هولناک می گوید: شرایط هولناک و عجیبی بود، همان روز تصادف من را به بیمارستان فرخی یزد منتقل کردند و آن جا بود که پزشکان گفتند 2 سال بیشتر دوام نمی آورد، در بیمارستانی دیگر نیز پزشکان به خانواده من گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی های شگفت انگیزی که این زن با دهان می کشد!

نقاشی های شگفت انگیزی که این زن با دهان می کشد!