مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-12سياسي

اسامی متهمین در اولین جلسه محاکمه اعضای منافقین


امروز (سه شنبه) نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران، آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در این دادگاه، قرار است 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، مورد محاکمه قرار گیرند.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

دادگاه کیفری یک استان تهران پیش از این با صدور یک آگهی عمومی، اعلام کرده بود بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه، قرار است 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، مورد محاکمه قرار گیرند.

اسامی متهمین این پرونده که از آن ها خواسته شده وکیلی را به دادگاه معرفی کنند عبارت است از: تشکیلات موسوم به مجاهدین خلق (معروف به گروهک منافقین) – مسعود رجوی - مریم قجر عضدانلو (معروف به مریم رجوی) – مهدی ابریشمچی – زهره اخیانی – فهیمه اروانی - مهدی براعی – مژگان پارسیایی- زهرا مریخی آهنگر کلایی – محمد علی توحیدی خانیکی – علی خدایی صفت – مهدی خدایی صفت – عباسعلی داوری فیضی پور آذر – سید مجید سید المحدثین – صدیقه حسینی – محمد طریقت منفرد – مهوش سپهری – قدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی متهمین در اولین جلسه محاکمه اعضای منافقین

اسامی متهمین در اولین جلسه محاکمه اعضای منافقین