مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-12حوادث

معتادانی که برای همیشه با اعتیاد خداحافظی می کنند!


مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر می گوید: گزارش هایی به دست ما رسیده که 65درصد از معتادانی که بهبود یافته اند، پس از 2 سال دیگر به سراغ مواد مخدر نمی روند.

- مجید قربانی، مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر است که با او درباره موضوعاتی چون میزان بازگشت معتادان پس از ترک مصرف مواد مخدر، مدیریت کمپ های ترک اعتیاد، درمان معتادان و هزینه های درمان مصرف کنندگان مخدر گفت وگو کردیم.

سونامی اعتیاد در کشور به راه افتاده است فارس: مدیریت کمپ های ترک اعتیاد چگونه صورت می گیرد، آیا مقررات و دستورالعمل نیازمند بروزرسانی نیست؟ حقیقت آن است که مقرراتی که بخواهد نشان دهد که یک مرکز چه شکلی مدیریت شود و چه اجزایی داشته باشد، چیزی کم نداریم به این معنا که تمام آیین نامه ها و دستورالعمل ها، پروتکل ها و شیوه نامه هایی که امروز برای همه مراکز نوشته شده است ترکیبی از آخرین یافته های علمی و تجربه های داخلی کشور است اما نقص کار کجاست؟ نقصی که بعضاً در برخی کمپ های ترک اعتیاد دیده می شود آنجا است که در بسیاری از مواقع این آیین نامه ها و دستورالعمل ها به طور درست اجرا نمی شود، مـتأسفانه شرایط اعتیاد در کشور در شرایط سونامی و بحرانی قرار دارد، به خاطر آنکه که در تمام دنیا این مدلی است اما از آنجایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادانی که برای همیشه با اعتیاد خداحافظی می کنند!

معتادانی که برای همیشه با اعتیاد خداحافظی می کنند!