مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-02سياسي

توانمندی بسیج برای ایجاد شبکه های علمی حل مسائل


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از رویداد حل مسئله بسیج، گفت: بسیج می تواند بانک مسائل کشور و نیروهای فناور را به یکدیگر ارتباط داده و شبکه های حل مسئله را تشکیل بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع در حاشیه بازدید از رویداد حل مسأله بسیج ضمن تقدیر از دست اندرکاران این رویداد علمی، گفت: چند ماه قبل بود که ستادکل نیروهای مسلح همایشی را تحت عنوان هندسه نظم جدید جهانی در دانشگاه عالی دفاع ملی به مدت سه روز برگزار کرد و طی آن، موضوعات مختلفی در 8 پنل تخصصی بررسی شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش نحوه دستیابی ایران به جایگاه بالاتر در هندسه و نظم جدید جهانی است که در حال شکل گیری در دنیاست.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به همایش هندسه نظم جدید جهانی، عنوان کرد: یکی از 8 سر فصل تعریف شده برای این موضوع، نقش علم و فناوری برای توسعه کشورها بود، به این نحو که هر کشوری که بتواند در علم و فناوری نقش بالاتری ایفا کند، حتماً در آینده نزدیک و نظم جدید جهانی جایگاه رفیع تری به دست خواهد آورد .

وی ادامه داد: اهمیت علم و فناوری در هندسه نظم جدید جهانی به نحوی است؛ هر فردی که به علم و فناوری کمتر توجه داشته باشد با وجود دارایی های بسیار جایگاه او نزول خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی بسیج برای ایجاد شبکه های علمی حل مسائل

توانمندی بسیج برای ایجاد شبکه های علمی حل مسائل