مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-05اجتماعي

 10 پروژه اولویت دار فضای سبز کرج به بهره برداری می رسد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان سال 10 پروژه اولویت دار فضای سبز به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان سال 10 پروژه اولویت دار فضای سبز به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عاقلی روز سه شنبه 14 آذرماه در جلسه بررسی و پایش پروژه های اولویت دار بر تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پروژه های اولویت دار فضای سبز تأکید کرد و گفت: این پروژه ها در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان است بنابراین باید این پروژه ها در زمان و موعد مقرر به اتمام و بهره برداری برسند.

وی افزود: فاز دوم پروژه پاکرود با اتصال به میدان تاریخی کرج باید تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار کرد: پروژه ها باید مطابق با جدول زمان بندی اعلام شده تکمیل شود و مدیران چنانچه نسبت به برنامه زمانی عقب هستند با تعریف شیفت های کاری مختلف در جهت دستیابی به نتایج مطلوب برنامه ریزی داشته باشند.

عاقلی با بیان اینکه 10 پروژه اولویت دار و مهم فضای سبز کرج تا پایان سال به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: پروژه احداث تصفیه خانه محلی کرج در خط چهار حصار با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد و تنها عملیات لول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 10 پروژه اولویت دار فضای سبز کرج به بهره برداری می رسد

 10 پروژه اولویت دار فضای سبز کرج به بهره برداری می رسد