مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-20دانش

بیمارستان رازی کرمانشاه کارگاهِ شرکت های دانش بنیان می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی بیمارستان قدیمی رازی برای تبدیل به کارگاه شرکتهای فناور و دانش بنیان این دانشگاه خبر داد.

- "بیمارستان رازی" کرمانشاه کارگاهِ شرکت های دانش بنیان می شود ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی بیمارستان قدیمی "رازی" برای تبدیل به کارگاه شرکتهای فناور و دانش بنیان این دانشگاه خبر داد.

دکتر قباد محمدی، امروز (29 آذر) در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1401 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وضعیت مطلوب حوزه پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در زمینه شاخص کلی پژوهش و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه ششم را میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارد و این درحالیست که سه دانشگاه آن در استان تهران قرار دارد.

بنابراین اگر جایگاه استانی را در نظر بگیریم بعد از استان های تهران، فارس و آذربایجان شرقی، در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

محمدی گفت: استان هایی مانند اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان در حالی در رتبه های بعد از ما قرار دارند که اعضای هیات علمی و پژوهشگران آنها حداقل دو برابر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و کسب این جایگاه نشان دهنده تلاش حداقل دو برابری اساتید و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رازی کرمانشاه کارگاهِ شرکت های دانش بنیان می شود

بیمارستان رازی کرمانشاه کارگاهِ شرکت های دانش بنیان می شود