مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-12ورزشي

زیر بار جراحی کتفم نرفتم/ همه انتقادات نباید سمت هیات کشتی کرمانشاه باشد


کشتی گیر کرمانشاهی دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2017 با اشاره به انتقاداتی که نسبت به عملکرد هیات کشتی کرمانشاه و افول این رشته در استان می شود، - ایسنا/کرمانشاه کشتی گیر کرمانشاهی دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2017 با اشاره به انتقاداتی که نسبت به عملکرد هیات کشتی کرمانشاه و افول این رشته در استان می شود، گفت: هرچند هیات هم ضعف هایی دارد، اما نباید همه انتقادات را به سمت هیات کشتی برد.

مگر مسئولین استان برای این رشته چه کرده اند.

حامد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی ساری، اظهارکرد: باتوجه به آسیب دیدگی که از ناحیه کتف دارم، نتوانستم تیم کرمانشاه را برای حضور در این مسابقات همراهی کنم.

وی افزود: سال گذشته در رقابت های انتخابی تیم ملی یک دیدار مانده به فینال، کپسول مفصل شانه ام دچار پارگی شد و پس از آن نتوانستم در رقابت های کشتی حضور پیدا کنم.

این کشتی گیر کرمانشاهی اضافه کرد: پیش از این برادرم نیز دچار این نوع آسیب دیدگی شده و آن را جراحی کرده بود، اما پس از انجام عمل جراحی دیگر نتوانست به ورزش ادامه بدهد، برای همین ترجیح دادم که فعلا آن را جراحی نکنم و زیر بار عمل جراحی نروم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر بار جراحی کتفم نرفتم/ همه انتقادات نباید سمت هیات کشتی کرمانشاه باشد

زیر بار جراحی کتفم نرفتم/ همه انتقادات نباید سمت هیات کشتی کرمانشاه باشد