مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:362023-12-20بين الملل

تاکید به رهبر حزب کارگر انگلیس برای قطع روابط با سفیر رژیم صهیونیستی


پس از آنکه سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس صراحتا اعلام کرد که بعد از پایان جنگ غزه، راه حل دو دولتی را نمی پذیرد، «کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس برای قطع روابط با نماینده صهیونیست ها تحت فشار است.

- پس از آنکه سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس صراحتا اعلام کرد که بعد از پایان جنگ غزه، راه حل دو دولتی را نمی پذیرد، کر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس برای قطع روابط با نماینده صهیونیست ها تحت فشار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه مسلمان کارگر که نماینده مسلمانان در این حزب است، نامه ای به کر استارمر نوشته و خواستار قطع روابط با تزیپی هوتوولی سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس به دلیل اظهارات افراطی او شده اند.

در این نامه که توسط اسکای نیوز رویت شده، آمده است که ارتباط با سفیر صهیونیست ها یا اشخاص دیگری که چنین دیدگاهی دارند، اسلام هراسی را به دنبال خواهد داشت و حزب مربوطه را بدنام خواهد کرد.

در قسمتی از این نامه آمده است: ارتباط و هماهنگی با چنین اشخاصی نه تنها اسلام هراسی را به دنبال دارد و به لحاظ اخلاقی درست نیست، بلکه خطر قابل توجهی برای یکپارچگی حزب کارگر، تعهد ما به حقوق بشر و قوانین جهانی ایجاد می کند.

به همین خاطر، ما این نامه را می نویسیم و از شما به عنوان رهبر حزب کارگر انتظار داریم که تعاملات اضافی خود را با سفیر کنونی اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید به رهبر حزب کارگر انگلیس برای قطع روابط با سفیر رژیم صهیونیستی

تاکید به رهبر حزب کارگر انگلیس برای قطع روابط با سفیر رژیم صهیونیستی