مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:012023-11-29اقتصادي

صادرات ایران از طریق مرزهای کرمانشاه به عراق 12 درصد رشد کرد


علی اصغرعباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی هشت ماهه سال جاری یک میلیارد و 975 میلیون و 903 هزار و 186 دلار کالا به وزن 4 میلیون و 878 هزار و 24 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: این میزان صادرات کالا در هشت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 1401 از لحاظ ارزش 12 درصد و از حیث وزن رشدی 10 درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار ،سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک بار مصرف و.

عنوان کرد.

وی در ادامه اشاره ای نیز به آمار هشت ماهه واردات گمرکات استان داشت و بیان کرد: در 8 ماهه سپری شده امسال در مجموع 71 میلیون و 784 هزار و 260 دلار کالا به وزن 10 هزار و 544 تن از طریق گمرکات کرمانشاه، شوشمی، شیخ صله و پرویزخان وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 7 درصد و از حیث وزن 6 درصد کاهش داشته است.

عباس زاده عمده کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را پرایمری ریفرمر، دستگاه تولید لبنیات و دیزل ژنراتور، سایبان باغبانی، کاتالیست تری اتیل آلومینیوم، کو پلی اتیل ونیل ستات، الیاف فیبر نوری، قطعات کوره القایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ایران از طریق مرزهای کرمانشاه به عراق 12 درصد رشد کرد

صادرات ایران از طریق مرزهای کرمانشاه به عراق 12 درصد رشد کرد