مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-27اقتصادي

6 دهیار به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت بازداشت شدند


دادستان مرکز هرمزگان از بازداشت شش دهیار، سه کارمند اداره صنعت، معدن و تجارت و دو عضو نظام مهندسی به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت در این استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان دادستان مرکز هرمزگان از بازداشت شش دهیار، سه کارمند اداره صنعت، معدن و تجارت و دو عضو نظام مهندسی به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت در این استان خبر داد.

عارف اکبری امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) با اعلام این خبر به نمایندگان رسانه ها، اظهار کرد: درپی گزارش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی درباره همکاری شش نفر از دهیاران در روستاهای تابعه بندرعباس همراه سه نفر از کارمندان اداره صنعت، معدن و تجارت و دو نفر از اعضای نظام مهندسی استان با قاچاقچیان سوخت، به دستور مقام قضایی نسبت به بازداشت این افراد اقدام شد.

وی بیان کرد: در روند تحقیقات قضایی مشخص شد که متهمان از طریق صدور تاییدیه خلاف واقع برای دارندگان ماشین آلات راهسازی، امکان دریافت سوخت بدون هیچ گونه فعالیتی را فراهم می کردند و از این طریق، معاونت در قاچاق کرده اند.

دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه علیه دو نفر از مسؤولان اتحادیه های صنفی نیز اعلام جرم شده است، اظهار کرد: درباره متهمان دستگیرشده قرار تامین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی با هدف شناسایی ابعاد دیگر این پرونده و بازداشت سایر مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دهیار به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت بازداشت شدند

6 دهیار به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت بازداشت شدند