مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-06سياسي

روند بررسی صلاحیت ها در یک فرآیند قانونی، شفاف و نظارت پذیر انجام شد


روند بررسی صلاحیت ها در یک فرآیند قانونی، شفاف و نظارت پذیر انجام و در در پایان صلاحیت 92 نفر از داوطلبان احراز شد و در بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مطلقا سیاسی کاری نکردیم.

- ایسنا/همدان فرماندار ملایر گفت: روند بررسی صلاحیت ها در یک فرآیند قانونی، شفاف و نظارت پذیر انجام و در در پایان صلاحیت 92 نفر از داوطلبان احراز شد و در بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مطلقا سیاسی کاری نکردیم.

سلمان اسماعیلی در جلسه آموزشی انتخابات که باحضور معاونان فرماندار ویژه برگزار شد، با اشاره به تغییراتی که در قانون انتخابات پیش رو اعمال شده است، افزود: تقریبا همه ما انتخابات اولی هستیم.

وی ادامه داد: طبق فهرست گام های برگزاری انتخابات، در نیمه های راه هستیم، آموزش یک ضرورت مهم برای برگزارکنندگان انتخابات است، هیأت های اجرایی، نمایندگان فرماندار، مسئولان شعب اخذ رأی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید به طور مستمر آموزش های لازم را با توجه به قانون جدید فرا گیرند.

این مقام مسئول اظهار کرد: پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از تفاوت های جدی این دوره از انتخابات با دوره های قبلی است و در حوزه انتخابیه ملایر 101 نفر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بررسی صلاحیت ها در یک فرآیند قانونی، شفاف و نظارت پذیر انجام شد

روند بررسی صلاحیت ها در یک فرآیند قانونی، شفاف و نظارت پذیر انجام شد