مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:372023-12-10اقتصادي

امضا تفاهم شهرداری تهران و وزارت صمت


مراسم رونمایی از نخستین خودروی تمام برقی تولید داخل با پلاک ملی با حضور وزیر صمت و شهردار تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ظهر امروز یکی از شرکت های خودروساز در مراسمی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل ونقل این وزارتخانه، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سایر مسئولان مراسم رونمایی از نخستین خودروی تمام برقی تولید داخل با پلاک ملی را برگزار کرد.

در این مراسم، 88 دستگاه آریزو 5 ev که اولین سری تحویل این خودروهاست، به ناوگان حمل ونقل عمومی کشور و حوزه تاکسیران کشور تزریق شد.

همچنین در این مراسم، تفاهم نامه همکاری میان این شرکت خودروساز، سازمان تاکسیرانی، وزارت صنعت، معدن و تجارات و شهرداری تهران امضا شد.

عباس علی آبادی در مراسم رونمایی از اولین خودروی تمام برقی با پلاک ملی و تحویل 88 دستگاه از آن به تاکسیرانی کشور، ضمن ابراز خرسندی از تزریق اولین خودروهای تمام برقی به ناوگان تاکسیرانی کشور، این روز را روز مبارکی خوانده و گفت: مراسم امروز و اینکه اولین خودروهای برقی به تاکسیرانی کشور منتقل شده، بسیار اقدام خوبی است؛ ضمن اینکه اطلاع داریم سایر خودروسازان کشور نیز در این زمینه در تلاش هستند و به زودی تعداد خودروهای برقی بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم شهرداری تهران و وزارت صمت

امضا تفاهم شهرداری تهران و وزارت صمت