مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-03سياسي

اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب ها در اهواز برگزار شد


آیین اختتامیه دومین سوگواره «پایتخت موکب ها» با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب ها با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، هنرمندان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم امشب در سالن همایش های گیت بوستان اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این آیین اظهار کرد: افتخار می کنیم که استان خوزستان در محورهای مختلف فکری، فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی سرآمد است.

وی بیان کرد: افتخار می کنیم که عمل جمعی و روح جمعی مردم خوزستان باعث شده بدون نامگذاری خاصی توسط ارگان های حکومتی و شعارهای بالادستی عنوان پایتخت موکب ها به شکل حقیقی و واقعی لایق این استان سرافراز شده باشد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با یادآوری اینکه برای دومین سال متولی شاهد رویداد دقیق و عمیق سوگواره پایتخت موکب ها هستیم، تاکید کرد: این رویداد روز به روز نمو یافته و تثبیت می یابد.

وی اضافه کرد: همه سیاست گذاران، طراحان و الگوسازان در حوزه فرهنگی تلاش می کنند تا الگوهایی را برای فرهنگ عمومی وارد ادبیات گفتمان یک ملت بکنند اما الگوی موکب داری که برخواسته از حقیقت اربعین حسینی و زیارت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب ها در اهواز برگزار شد

اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب ها در اهواز برگزار شد