مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13سياسي

رژیم جعلی صهیونسیتی بویی از انسانیت نبرده است


امام جمعه اهل سنت گچینِ پایین گفت: جنایت گسترده رژیم کودک کُش اسراییل در غزه غیرقابل تصور بوده و تنها کسانی چنین اقداماتی انجام می دهند که انسان نبوده و بویی از انسانیت نبرده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسن نیک بنیاد امام جمعه اهل سنت گچین، امروز ضمن محکومیت جنایات اسراییل کودک کُش، اظهار کرد: حساب این رژیم غاصب صهونیستی از انسان ها جدا است چرا که انسانیت دارای مرتبه و جایگاه والایی است که آنها بوی از آن را نبرده اند.

وی ادامه داد: تجمعات و محکومیت مردم گچین پایین و همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به امید خدا نتیجه خواهد داشت.

امام جمعه گچین پایین بیان کرد: به سهم خود این حرکت زشت و کودک کشی رژیم صهیونیستی غاصب را به شدت محکوم می کنیم، اگر فرزندان ما بیمار شوند شب تا به صبح خواب نمی رویم چه برسد که جلوی چشمان مان از بین بروند و در سخت ترین شرایط جان ببازند.

شیخ نیک بنیاد اظهار کرد: اکنون فرزندان خانواده های فلسطینی، کودکان و زنان باردار و نوزدان بی گناه به دست جنایتکاران صهیونیست و با حمایت همیپمانانش از بین می روند و آتش بس موقت توسط آمریکا وتو می شود و این ناشی از ضعف آن هاست، ضعف آمریکا و انگلیس را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم جعلی صهیونسیتی بویی از انسانیت نبرده است

رژیم جعلی صهیونسیتی بویی از انسانیت نبرده است