مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-07اقتصادي

بازار اغواکننده رمز ارزها همچنان قربانی می گیرد/ راه های تشخیص رمز ارز تقلبی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با افزایش رغبت مردم به خرید رمز ارز و سرمایه گذاری در این حوزه، کلاهبرداری های مرتبط با آن نیز در ابعاد و روش های مختلف افزایش یافته است تا حدی که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در 2 پیامک .

- بازار اغواکننده رمز ارزها همچنان قربانی می گیرد/ راه های تشخیص رمز ارز تقلبی با توجه به افزایش کلاهبرداری از شهروندان با روش فروش رمز ارز های تقلبی، نیاز است تا راه های شناسایی رمز ارز معتبر از تقلبی را بشناسید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با افزایش رغبت مردم به خرید رمز ارز و سرمایه گذاری در این حوزه، کلاهبرداری های مرتبط با آن نیز در ابعاد و روش های مختلف افزایش یافته است تا حدی که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در 2 پیامک به فاصله چند روز نسبت به آن هشدار دهد و بنویسد: مجرمان با تولید رمز ارز بی پشتوانه و افزایش دستی و غیرواقعی ارزش آن، نسبت به جمع آوری وجوه قربانیان اقدام می کنند و ناگهان رمز ارز بی اعتبار و ارزش آن صفر می شود.

و آیا می دانستید ساخت، عرضه و قیمت گذاری رمز ارزها تحت نظارت هیچ مرجع رسمی داخلی و بین المللی نیست و به راحتی امکان از دست رفتن کامل سرمایه مالک آن ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اغواکننده رمز ارزها همچنان قربانی می گیرد/ راه های تشخیص رمز ارز تقلبی

بازار اغواکننده رمز ارزها همچنان قربانی می گیرد/ راه های تشخیص رمز ارز تقلبی