مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-24سياسي

ایران: همه مواد و فعالیت های هسته ای به آژانس اعلام و راستی آزمایی شده است


نمایندگی ایران در آژانس با اعلام اینکه تمامی مواد و فعالیت های هسته ای ایران به آژانس اعلام و توسط آن راستی آزمایی شده، عنوان کرد در نامه ای به مدیرکل موافقت خود را با انتصاب 8 بازرس جدید پیشنهادی اعلام کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین در پاسخ به گزارشات برجامی و پادمانی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص فعالیت های هسته ای ایرانی یادداشت توضیحی منتشر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل گروسی در گزارش خود ابراز نگرانی کرده که به نظر می رسد ایران اجرای بیانیه مشترک ماه مارس در خصوص نصب مجدد تجهیزات نظارتی آژانس را متوقف کرده است.

گروسی در این گزارش فصلی همچنین مدعی شده که اقدام ایران در جلوگیری از فعالیت چند بازرس با تجربه آژانس بین المللی انرژی اتمی به گونه ای انجام شده که در توانایی آژانس برای انجام فعالیت های راستی آزمایی اخلال جدی ایجاد می کند.

(اینجا بخوانید) از سوی دیگر سه کشور اروپایی طرف برجام روز پنجشنبه در جلسه شورای حکام آژانس اتمی بیانیه مشترکی را درباره برنامه هسته ای ایران قرائت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: همه مواد و فعالیت های هسته ای به آژانس اعلام و راستی آزمایی شده است

ایران: همه مواد و فعالیت های هسته ای به آژانس اعلام و راستی آزمایی شده است