مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-29اقتصادي

سرمایه های مردم در شرکت های بیمه ای چرخه اقتصادی کشور را فعال می کند


مدیرعامل شرکت بیمه نوین و نماینده شرکت های بیمه با بیان اینکه بیمه با پشتیبانی و خرید ریسک صنعت و فعالیت های اقتصادی، اجازه می دهد فعالان اقتصادی بزرگ بدون دغدغه فعالیت کنند، - ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت بیمه نوین و نماینده شرکت های بیمه با بیان اینکه بیمه با پشتیبانی و خرید ریسک صنعت و فعالیت های اقتصادی، اجازه می دهد فعالان اقتصادی بزرگ بدون دغدغه فعالیت کنند، گفت: سرمایه های مردم در شرکت های بیمه ای در بخش تولید فعال شده و به چرخه اقتصادی کشور، کاهش تورم و افزایش تولید کمک می کند.

حسین کریم خان زند چهارشنبه 8 آذر در همایش صنعت بیمه استان همدان به نمایندگی از شرکت های بیمه، با بیان اینکه صادرات و واردات با بیمه ارتباط دارد، اظهار کرد: بعضی از فعالیت های اقتصادی مانند واردات یا صادرات باید بیمه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه اطمینان، آرامش و آسایش که صنعت بیمه به افراد جامعه می دهد باعث می شود با آرامش بیشتری به فعلیت و حیات خود ادامه دهند، تصریح کرد: در حال حاضر صنعت بیمه با وجود تحریم های ظالمانه، تمام هواپیماها و کشتی ها را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

کریم خان زند با بیان اینکه 20 میلیون نفر بیمه شده درمان و عمر و حادثه در کشور وجود دارد، افزود: حدود یک و نیم میلیارد بار در سال شرکت های بیمه خسارت پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های مردم در شرکت های بیمه ای چرخه اقتصادی کشور را فعال می کند

سرمایه های مردم در شرکت های بیمه ای چرخه اقتصادی کشور را فعال می کند