مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-04اجتماعي

تداوم افزایش آلودگی هوای کلانشهرها


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی و کاهش دما در شمال کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی و کاهش دما در شمال کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که در کلانشهرها و شهرهای صنعتی سبب افزایش و تداوم غلظت آلاینده های جوی خواهد شد.

وی افزود: اواخر وقت سه شنبه (14 آذر) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در استان های ساحلی خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا چهارشنبه تا جمعه (15 تا 17 آذر) در سواحل دریای خزر و پنجشنبه(16 آذر) علاوه بر مناطق یاد شده در ارتفاعات البرز، شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیاییان در ادامه گفت: از بعد از ظهر سه شنبه تا ظهر چهارشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران طی فردا و پس فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افزایش آلودگی هوای کلانشهرها

تداوم افزایش آلودگی هوای کلانشهرها