مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-18سياسي

هیأت های بازرسی پیش بینی های لازم را برای برگزاری با نظم انتخابات انجام دهند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و رییس هیأت بازرسی انتخابات استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری، - ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و رییس هیأت بازرسی انتخابات استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری، خواستار انجام پیش بینی های لازم از سوی هیأت های بازرسی برای برگزاری با نظم انتخابات شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست هیأت های بازرسی انتخابات شهرستان های استان اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخابات سالم مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و در این خصوص وظایف هیأت های بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری سنگین خواهد بود.

وی با تأکید بر انجام پیش بینی های لازم از سوی هیأت های بازرسی برای برگزاری با نظم انتخابات، افزود: اگر بازرسی ها در انتخابات به درستی انجام شود، عوامل اجرایی نیز در آرامش و سلامت کار خود را انجام خواهند داد.

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: تمرکز بر امر پیش گیری برای جلوگیری از سوءجریان و اخلال در نظم انتخابات مورد تأکید بوده و در این راستا انجام تمهیدات لازم از سوی هیأت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های بازرسی پیش بینی های لازم را برای برگزاری با نظم انتخابات انجام دهند

هیأت های بازرسی پیش بینی های لازم را برای برگزاری با نظم انتخابات انجام دهند