مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-30سياسي

ثبت 548 فقره شکایت مردمی از دستگاه های اجرایی در همدان


معاون قضایی رییس دیوان عدالت اداری در امور اراضی و شهرسازی از ثبت 548 فقره شکایت از دستگاه های اجرایی در همدان خبر داد و گفت: اعتراض به آراء کمیسیون تجدید نظر و کمیسیون بدوی ماده 100 در صدر شکایات قرار دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمد درزی رامندی ظهر امروز در کارگروه تخصصی با مدیران و روسای دستگاه های ذی ربط با اشاره به آمارهای شکایات مردم همدان از دستگاه هایی اجرایی در دیوان عدالت اداری اظهار کرد: در همدان نیز مانند سایر استان های کشور اعتراض آراء کمیسیون تجدید نظر و کمیسیون بدوی ماده 100 در صدر شکایات قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 811 فقره شکایت در دیوان عدالت اداری از همدان ثبت شده که هفت ماهه امسال به 548 فقره رسیده است گفت: اعتراض به رای کمیسیون آب های زیرزمینی در سال گذشته 340 فقره بوده که امسال 99 فقره شده و کاهش خوبی داشته است.

معاون قضایی رییس دیوان عدالت اداری در اموراراضی و شهرسازی بیان اینکه الزام به صدور پروانه ساختمانی در سال گذشته یکصد فقره پرونده بود که در هفت ماه امسال به 64 فقره رسیده است خاطرنشان کرد: اعتراض به رای کمیسیون ماده 77 نیز 6 فقره پرونده بوده که به 44 فقره رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سایر شکایات مطرح شده زیر 10 فقره پرونده دارند افزود: اعتراض به آراء کمیسیون ماده 100 در صدر قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 548 فقره شکایت مردمی از دستگاه های اجرایی در همدان

ثبت 548 فقره شکایت مردمی از دستگاه های اجرایی در همدان