مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-26سياسي

دادستان نمین به وضعیت تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی 2 ورود کرد


دادستان شهرستان نمین با حضور میدانی در شهرک صنعتی، از تعقیب قضایی هرگونه نارسایی احتمالی در دفع پساب کارخانجات و تصفیه فاضلاب صنایع خبر داد.

- دادستان نمین به وضعیت تصفیه فاضلاب "شهرک صنعتی 2 " ورود کرد ایسنا/اردبیل دادستان شهرستان نمین با حضور میدانی در شهرک صنعتی، از تعقیب قضایی هرگونه نارسایی احتمالی در دفع پساب کارخانجات و تصفیه فاضلاب صنایع خبر داد.

حسن شاهی 5 آذر در بازدید از کارخانجات شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان نمین با اشاره به اهمیت مدیریت پساب کارخانجات و تصفیه فاضلاب صنایع و ارتباط موضوع با محیط زیست، سلامت و امنیت مردم، افزود: در بین زنجیره های صنعتی، فاضلاب های نساجی و رنگرزی در لیست بزرگترین و پیچیده ترین زنجیره ها قرار دارند.

وی اظهار کرد: پارامترهای کیفی این فاضلاب ها پیچیده هستند و اگر روال تصفیه فاضلاب صنایع نساجی به درستی صورت نگیرد ورود فاضلاب به محیط زیست بسیار خطرناک است.

وی با تشریح وظیفه مدعی العموم در صیانت از حقوق عامه، بیان کرد: در کنار حمایت از صنایع و کمک به تولید، جلوگیری از تجاوز به محیط زیست و هرگونه آلودگی هم از رسالت های خطیر دادستانی است و در این راستا هرگونه نارسایی مورد تعقیب کیفری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان نمین به وضعیت تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی 2 ورود کرد

دادستان نمین به وضعیت تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی 2 ورود کرد