مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-22اقتصادي

تولید روزانه 550 تن مرغ در مرغداری های گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در گیلان روزانه بالای 550 تن مرغ تولید می شود که نزدیک به 300 تا 310 تن در استان توزیع و مابقی به استان های تهران و البرز و سایر نقاط کشور ارسال می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در گیلان روزانه بالای 550 تن مرغ تولید می شود که نزدیک به 300 تا 310 تن در استان توزیع و مابقی به استان های تهران و البرز و سایر نقاط کشور ارسال می شود.

صالح محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تامین میوه شب عید به عنوان یکی از موضوعات مورد پیگیری در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، گفت: پرتقال از استان گیلان و سیب از استان های آذربایجان و تهران خریداری و وارد انبارها می شود تا در قالب ستاد تنظیم بازار استان برای میوه شب عید دغدغه وجود نداشته باشد که این موضوع از طریق تعاونی روستایی استان در حال انجام است.

وی به فرآیند تنظیم بازار مرغ استان گیلان اشاره کرد و افزود: برای حمایت از حقوق مصرف کننده و ایجاد آرامش در بازار، سامانه هوشمند ستکاوا راه اندازی شده تا کلیه فرآیندهای تولید، تامین و توزیع مرغ در بستر این سامانه باشد تا مردم دغدغه نداشته باشند، تولیدکنندگان نیز میزان تولید، فروش و کشتار را در آن اظهار کنند و بتوانیم از واحدهای فروش و اصناف ارزیابی داشته باشیم و توزیع عادلانه بین اقشار مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 550 تن مرغ در مرغداری های گیلان

تولید روزانه 550 تن مرغ در مرغداری های گیلان