مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-11سياسي

توقیف 3000 خودروی شوتی از ابتدای امسال/ اراذل و اوباش سابقه دار تحت کنترل پلیس


جانشین فرمانده فراجا با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای عالی امنیت در مورد خودروهای شوتی از توقیف 3000 خودروی شوتی از ابتدای امسال خبر داد.

- جانشین فرمانده فراجا با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای عالی امنیت در مورد خودروهای شوتی از توقیف 3000 خودروی شوتی از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران درباره طرح های پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش، گفت: برخورد با اراذل و واوباش یکی از اولویت های اصلی پلیس است که جزو مطالبه های اصلی مردم نیز محسوب می شود و لذا با جدیت در دستور کار ما قرار دارد و موضوعی نیست که تعطیل شود.

وی با بیان اینکه هیچ حقی برای اراذل و اوباش قائل نیستیم، گفت: این افراد که هیچ حقی برای مردم قائل نیستند و آرامش را از آنان سلب کرده اند، اجازه ندارند در کوچه و خیابان ایجاد رعب و وحشت کنند و در صورتی که دست به چنین کاری بزنند برخورد پلیس با آنان در چهارچوب قانون به گونه ای خواهد بود که دیگر جرات تعدی به ارامش مردم را نداشته باشند.

رضایی با بیان اینکه نزاع و درگیری صرفا مربوط به رفتارهای اراذل و اوباش نیست، گفت: نزاع ممکن است بین افراد مختلف جامعه پیش بیاید و لذا باید ببینیم که نزاع بین چه کسانی رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3000 خودروی شوتی از ابتدای امسال/ اراذل و اوباش سابقه دار تحت کنترل پلیس

توقیف 3000 خودروی شوتی از ابتدای امسال/ اراذل و اوباش سابقه دار تحت کنترل پلیس