مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-18سياسي

تامین داروی «سینا علیخانی» در قزوین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از تحویل داروی «سینا علیخانی» بیمار مبتلا به SMA از سوی داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان به پدرش خبر داد.

- حسین خویینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین در پاسخ به این سوال که به ادعای پدر سینا علیخانی بیمار مبتلا به SMA داروی فرزندش به جمعیت هلال احمر استان قزوین ارسال شده اما اختصاص داده نشده است، توضیح داد: تمام مکاتباتی که تاکنون داشته ایم بررسی شده و در خصوص اختصاص دارو به سینا علیخانی هیچ مکاتبه ای انجام نشده و اگر این مهم تحقق می یافت حتما پیگیری می کردیم.

وی افزود: طبق پیگیری صورت گرفته مشخص شد تهران با جمعیت هلال احمر استان قزوین مکاتبه ای نداشته و به دلیل ضرب الاجلی بودن موضوع، دارو از طریق یکی از شرکت های داروسازی تهیه و مستقیما به داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان قزوین ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: امروز پدر سینا علیخانی برای دریافت و تحویل داروهای فرزندش به داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان مراجعه کرد.

خویینی اضافه کرد: داروی دو بیمار SMA دیگر استان قزوین هم به داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان ارسال شده که به بیماران تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین داروی «سینا علیخانی» در قزوین

تامین داروی «سینا علیخانی» در قزوین