مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-04اقتصادي

بسته تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال زاگرس نشینان آماده می شود


بسته ای در ارتباط با تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال برای 6 استان زاگرس نشین آماده می شود.

- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: بسته ای در ارتباط با تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال برای 6 استان زاگرس نشین آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری خاطرنشان کرد: بخشی از این بسته مرتبط به حوزه های پولی، مالی و بانکی است از جمله اینکه پیشنهادی به شورای پول و اعتبار ارائه می شود که نرخ سود تسهیلات برای ایجاد اشتغال و در این استان ها قدری کاهش پیدا کند تا از این طریق انگیزه لازم برای سرمایه گذاران ایجاد شود.

وی ادامه داد: دولت در موضوع اشتغال زایی و رفع موانع، اهتمام و عزم جدی دارد و رییس جمهور هم جلسات مستمری برای این موضوع برگزار کرده است آمارها نشان می دهد که ما در حوزه اشتغال، وضعیت بهتری نسبت به قبل داریم.

منصوری گفت: مهمترین مساله کاهش نرخ بیکاری است، با تلاش دولت نرخ بیکاری وارد کانال هفت درصد شده است و هنگامی که نرخ بیکاری به زیر 8 درصد برسد، نشان می دهد دولت در این حوزه طراحی جدی انجام داده است.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: از سوی دیگر تعهدات حوزه اشتغال دولت در سطح کلان کشور محقق شده است، ما وعده داده بودیم که سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم و تکلیفمان هم همین بود و در سال گذشته عددی که محقق شد بیش از این بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال زاگرس نشینان آماده می شود

بسته تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال زاگرس نشینان آماده می شود