مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-27پزشكي

99 درصد مراجعین تعیین جنسیت نوزاد، پسر می خواهند


یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به امکان تعیین جنسیت جنین در کشور گفت: 99 درصد مراجعین برای تعیین جنسیت جنین، پسر می خواهند.

- ایسنا/کرمانشاه یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به امکان تعیین جنسیت جنین در کشور گفت: 99 درصد مراجعین برای تعیین جنسیت جنین، پسر می خواهند.

دکتر طراوت فاخری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به امکان تعیین جنسیت جنین در کشور گفت: در حال حاضر از طریق انجام میکرواینجکشن می توان جنسیت جنین را تعیین کرد.

وی افزود: در این شیوه که البته هزینه آن بالاست و به روش آزمایشگاهی انجام می شود، در مرحله اول داروهایی تجویز شده و پس از مصرف آن، کار تخمک کشی انجام می شود و تخمک های خارج شده در محیط آزمایشگاهی با اسپرم ها لقاح می شوند و جنین شکل می گیرد.

وی افزود: درصورت تمایل به داشتن نوزاد دختر یا نوزاد پسر، جنین مربوط به پسر یا دختر وارد رحم مادر می شود و آن خانواده صاحب همان فرزندی می شوند که جنسیت دلخواه آنها را دارد.

فاخری در ادامه با اشاره به مشکلات این شیوه گفت: در وهله اول هزینه این روش بالاست و بین 30 تا 40 میلیون تومان هزینه دارد.

همچنین شانس موفقیت در این روش 30 درصد است، یعنی 30 درصد از جنین هایی که وارد رحم مادران می شوند به مرحله حاملگی می رسد و فرزندی متولد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد مراجعین تعیین جنسیت نوزاد، پسر می خواهند

99 درصد مراجعین تعیین جنسیت نوزاد، پسر می خواهند