مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-25اقتصادي

فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در استان گفت: از ابتدای سال تاکنون 432 بازدید و بازرسی از سطح داروخانه های گیاه پزشکی استان انجام شده است.

- صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در سطح گیلان اظهار کرد: شهرستان تالش با 69 داروخانه گیاه پزشکی بیشترین تعداد داروخانه ‎های گیاه پزشکی در سطح استان گیلان را داراست و همچنین 58 داروخانه گیاه پزشکی در سطح شهرستان رشت به عنوان مرکز گیلان فعالیت می کند.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه همه داروخانه های گیاه پزشکی از مسؤول فنی فارغ التحصیل رشته های گیاه پزشکی، زراعت، باغبانی و تولیدات گیاهی استفاده کرده، گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مسئول صدور و تمدید مجوز این داروخانه ها بوده و سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت حفظ نباتات این سازمان وظیفه نظارت بر داروخانه های گیاه پزشکی را بر عهده دارد.

  محمدی با اشاره به وظایف داروخانه های گیاه پزشکی بیان کرد: نظارت بر تهیه و تدارک آفت کش های مجاز با توجه به نیاز منطقه و فروش آن ها صرفاً بر اساس نسخه های گیاه پزشکی از مراجع مجاز با رعایت کلیه مقررات و دستورالعمل های مربوطه، نظارت بر رعایت کلیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در گیلان

فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در گیلان