مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-20بين الملل

تعداد زیادی از کودکان غزه بر اثر گسترش بیماری ها قربانی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جیمز الدر» سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل «یونیسف» در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: - سخنگوی یونیسف نسبت به وخامت اوضاع ساکنان نوار غزه و قربانی شدن کودکان بیشتر در این باریکه بر اثر گسترش بیماری های مختلف هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جیمز الدر سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل یونیسف در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نوار غزه خطرناک ترین مکان در سراسر کره زمین برای کودکان است.

وی در ادامه افزود: قربانی شدن این تعداد بالا از کودکان فلسطینی در حملات اسراییل علیه نوار غزه بیانگر وجود یک سیاست خاص برای هدف قرار دادن کودکان است.

الدر تصریح کرد: ادامه یافتن این جنگ و نشنیده گرفتن درخواست های آتش بس به معنی فوت کودکان بیشتر در نوار غزه نه فقط به دلیل تداوم بمباران ها بلکه به دلیل گسترش بیماری ها و نبود خدمات پزشکی خواهد بود.

وی اضافه کرد: بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین تعداد قربانیان حملات علیه نوار غزه به 19 هزار تن رسیده که 40 درصد از آن ها را کودکان تشکیل می دهند و به همین دلیل است که یونیسف این جنگ را جنگ علیه کودکان توصیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زیادی از کودکان غزه بر اثر گسترش بیماری ها قربانی می شوند

تعداد زیادی از کودکان غزه بر اثر گسترش بیماری ها قربانی می شوند