مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-25اقتصادي

هوشمندسازی لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان در دستور کار تامین اجتماعی


رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی: با اجرای پروژه لیست هوشمند و تعمیم آن به صورت کشوری، تمامی پردازش های لیست حق بیمه کارفرمایان به صورت متمرکز و هوشمند و همزمان با تکمیل لیست انجام می شود و کارفرما فرصت خواهد داشت نواقص احتمالی .

- رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی: با اجرای پروژه لیست هوشمند و تعمیم آن به صورت کشوری، تمامی پردازش های لیست حق بیمه کارفرمایان به صورت متمرکز و هوشمند و همزمان با تکمیل لیست انجام می شود و کارفرما فرصت خواهد داشت نواقص احتمالی را پیش از ارسال آن رفع کند.

رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی گفت: برنامه عملیاتی هوشمندسازی لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دامون خدابنده؛ رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی در مورد فرایند طراحی و تولید سامانه لیست هوشمند حق بیمه گفت: طراحی و ساخت پروژه هوشمندسازی لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان از ابتدای سال 1401 آغاز و با توجه به گستردگی و اهمیت پروژه، پس از طی کردن فاز آزمایشی در شعبه 13 تهران، با مشارکت و همکاری حوزه بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان در دستور کار تامین اجتماعی

هوشمندسازی لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان در دستور کار تامین اجتماعی