مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-18سياسي

زیدآبادی: مردم خواهان حل ناکارآمدی ها هستند / ساز و کار انتخابات محدود است


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه بسیاری از مردم خواهان حزب هستند؛ اما هنگامی که سخن می گویند با مشکل مواجه می شوند، گفت: انتخابات باید به صورت حزبی برگزار شود و مردم بتوانند حزبی را به چالش بکشند و اگر نتوانند یک حزب را به چالش بکشند باید گزینه الترناتیو وجود داشته باشد.

- در برنامه گره مشارکت در دستان خانه ملت دانشگاه امیرکبیر؛ زیدآبادی: مردم خواهان حل ناکارآمدی ها هستند / ساز و کار انتخابات محدود است یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه بسیاری از مردم خواهان حزب هستند؛ اما هنگامی که سخن می گویند با مشکل مواجه می شوند، گفت: انتخابات باید به صورت حزبی برگزار شود و مردم بتوانند حزبی را به چالش بکشند و اگر نتوانند یک حزب را به چالش بکشند باید گزینه الترناتیو وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد زیدآبادی در برنامه گره مشارکت در دستان خانه ملت که ظهر دوشنبه 27 آذر در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مثل هر مفهوم دیگر دارای محتوا اصول، قواعد، تاریخ و مولفه های دیگر است که بدون توجه به این موارد نمی توان مشارکت را تعریف کرد.

وی با بیان اینکه حاکمیت به تمام افراد جامعه تعلق دارد، گفت: فارغ از اعتقادات، رنگ و زبان باید حاکمیت را برای تمام افراد جامعه در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدآبادی: مردم خواهان حل ناکارآمدی ها هستند / ساز و کار انتخابات محدود است

زیدآبادی: مردم خواهان حل ناکارآمدی ها هستند / ساز و کار انتخابات محدود است