مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-16سياسي

برخی مسئولین «سند راهبردی کشور در امور نخبگان» را هنوز ندیده اند


سیدسلمان سیدافقهی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: متأسفانه برخی از مسئولین «سند راهبردی کشور در امور نخبگان» را ندیده اند؛ این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها به اجرای صحیح و دقیق این سند تاکید و عدم اجرای آن را دلیل اصلی حل نشدن بسیاری از مسائل عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت به نقل از بنیاد ملی نخبگان، با هدف گسترش تعامل سطوح مختلف حاکمیتی با جامعه نخبگانی و به منظور مسأله شناسی، هم اندیشی و بررسی چالش ها و فرصت ها، دیدار نخبگان و مستعدان برتر با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

سید سلمان سید افقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در این نشست گفت: این نشست ها می تواند مبنای یک تحول بزرگ در نظام نخبگانی کشور باشد و زمینه را برای مشارکت بیشتر دستگاه های حاکمیتی با نخبگان فراهم کند.

وی افزود: طبق سند راهبردی کشور در امور نخبگان، بنیاد ملی نخبگان در نظام حکمرانی وظیفه تنظیم گری، نظارت، ارزیابی و پیگیری دارد و باید در تعامل با دستگاه های اجرایی اهداف تعیین شده در این سند را محقق کند؛ این یعنی مشارکت در طراحی برش نخبگانی برنامه های وزارتخانه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولین «سند راهبردی کشور در امور نخبگان» را هنوز ندیده اند

برخی مسئولین «سند راهبردی کشور در امور نخبگان» را هنوز ندیده اند