مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-04اقتصادي

وعده های دولت در استان البرز به کجا رسید؟


20 ماه پس از نخستین سفر رییس جمهوری به استان البرز که تصویب اجرای 172 طرح عمرانی از جمله آغاز ساخت بیش از 17 هزار واحد مسکونی و بررسی طرح های نیمه کاره همچون پروژه قطار شهری کرج و بزرگراه شمالی و جنوبی را به همراه داشت، - سیدابراهیم رییسی در حالی آماده سفر دوم به البرز می شود که بخشی از مصوبات دولت سیزدهم در این استان به نتیجه رسیده و پیشرفت هایی هم در پروژه های نیمه کاره گذشته حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین سفر رییس جمهوری به استان البرز با بهره برداری از 56 طرح عمرانی در حوزه صنعتی، کشاورزی، بهداشتی، حمل ونقل و اجتماعی با سرمایه ای معادل 19 هزار میلیارد تومان همراه است که 43 پروژه عمرانی دولتی با اعتباری معادل 6 هزار و 406 میلیارد تومان و 13 طرح صنعتی و کشاورزی با اعتباری معادل 12 هزار و 484 میلیارد تومان را شامل می شود.

بخشی از این پروژه های آماده افتتاح از جمله مواردی هستند که یا در چند سال گذشته با وقفه هایی در روند ساخت مواجه شدند یا سرعت تکمیل آنان با جداول زمان بندی مطابقت نداشته است.

پایان انتظار 10 ساله برای بیمارستان شهید سلیمانی در سفر 18 فروردین سال گذشته رییس جمهوری به استان البرز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نخستین عضو هیات دولت بود که به نمایندگی از رییسی در دیدار با مردم شهرستان فردیس علاوه بر پیگیری تامین تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های دولت در استان البرز به کجا رسید؟

وعده های دولت در استان البرز به کجا رسید؟