مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-12دانش

واگذاری 101 ماموریت از سوی وزارت کشور به دانشگاه ها


با هماهنگی وزیر علوم، سالانه حدود 101 ماموریت به بیش از 50 دانشگاه واگذار شده و حدود 160 هیئت نخبگانی برای همین ماموریت ها در استان ها تشکیل شده است.

- وزیر کشور گفت: با هماهنگی وزیر علوم، سالانه حدود 101 ماموریت به بیش از 50 دانشگاه واگذار شده و حدود 160 هیئت نخبگانی برای همین ماموریت ها در استان ها تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور که امروز (سه شنبه 21 آذرماه) همزمان با سومین روز هفته پژوهش و فناوری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش زیربنای هر توسعه و تحولی است، گفت: هیچ تحول اجتماعی بدون پایه پژوهش اتفاق نمی افتد و هیچ تمدنی بدون علم پیشرفته شکل نخواهد گرفت.

وی پژوهش و علم را یک امر مقدس و والا دانست و گفت: نقش این موضوع در مکتب مقدس اسلام و اهل بیت روشن و جدی است و از آموزه های اصلی دین ماست.

وزیر کشور در مورد اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: با هماهنگی با وزیر علوم، سالانه نزدیک 101 ماموریت به بیش از 50 دانشگاه واگذار شده و حدود 160 هیئت نخبگانی برای همین ماموریت ها در استان ها شکل گرفته است.

وحیدی ادامه داد: همچنین ستاد اقتصاد دانش بنیان نیز با محوریت استانداران شکل گرفته تا اقتصاد دانش بنیان در هر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 101 ماموریت از سوی وزارت کشور به دانشگاه ها

واگذاری 101 ماموریت از سوی وزارت کشور به دانشگاه ها