مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-05بين الملل

مخالفت آشکار نتانیاهو با چشم انداز آمریکا برای مرحله «پساجنگ» در غزه


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در مخالفت آشکار با چشم انداز آمریکا برای توهم «پساجنگ» در غزه، تاکید کرد که اجازه بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه را نخواهد داد.

- مخالفت آشکار نتانیاهو با چشم انداز آمریکا برای مرحله پساجنگ در غزه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در مخالفت آشکار با چشم انداز آمریکا برای توهم پساجنگ در غزه، تاکید کرد که اجازه بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه را نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار توهم از بین بردن جنبش حماس و مرحله پساجنگ در غزه گفت که اجازه بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه پس از اتمام جنگ را نخواهد داد.

طبق گزارش خبرگزاری سما، نتانیاهو گفت: من نمی توانم خودم را گول بزنم و بگویم اشتباه فاحشی که در توافقنامه اسلو صورت گرفت، می تواند غزه را اداره کند.

وی همچنین تاکید کرد: اشتباه توافقنامه اسلو را تکرار نخواهم کرد.

نتانیاهو همچنین با تصور نابودی جنبش حماس افزود: باید اسراییل تسلط امنیتی بر سراسر نوار غزه داشته باشد تا هیچ تهدیدی در سال های آتی علیه آن شکل نگیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که تشکیلات خودگردان از مبارزان فلسطینی حمایت مالی می کند و به دنبال صلح نیست و درصدد نابود کردن رژیم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آشکار نتانیاهو با چشم انداز آمریکا برای مرحله «پساجنگ» در غزه

مخالفت آشکار نتانیاهو با چشم انداز آمریکا برای مرحله «پساجنگ» در غزه