مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:002023-11-29اجتماعي

اپلیکیشن «ندای رحمت» رونمایی شد


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از رونمایی اپلیکیشن «ندای رحمت» ویژه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمداسماعیل آریامنش، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز از رونمایی اپلیکیشن ندای رحمت خبر داد و گفت: این اپلیکیشن هم زمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز و افتتاح مرحله آموزشگاهی مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزی رونمایی شد.

وی اظهار کرد: این اپلیکیشن که از محتوای کتاب ندای رحمت با موضوعات تخصصی در حوزه قرآن، عترت و نماز دریافت شده، به مواردی ازجمله ثبت نام آسان در مسابقات، محتوای تمای رشته های مسابقات قرآن، عترت و نماز، فیلم اجرای رتبه های برتر سال های گذشته و فرم های داوری رشته ها می پردازد.

آریامنش یادآور شد: در این اپلیکیشن، پنج دوره کامل آموزش قرآن، از روخوانی تا صوت و لحن، برنامه جامع قرآن با عملکرد قلم هوشمند قرآنی، 10 دوره ترتیل به همراه تفسیر صوتی کل قرآن گردآوری شده است.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با لینک مستقیم rattel110.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن «ندای رحمت» رونمایی شد

اپلیکیشن «ندای رحمت» رونمایی شد