مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-24سياسي

دانش پزشکی ایران با اروپا و آمریکا رقابت می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دانش پزشکی در ایران با کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی رقابت می کند و این محصول رشد دانش پزشکی در کشورمان در سایه انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز اظهار کرد: استان هرمزگان در حوزه علوم پزشکی 10 دانشکده زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دارد و به تازگی مجوز 2 دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان از شورای گسترش وزارت بهداشت اخذ کرده ایم.

وی عنوان داشت: نقش اساتید در رشد و توسعه علمی در همه جهات بسیار ارزنده و مهم است و در بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت های سنگینی بر دوش جامعه علمی کشور و دانشجویان و اساتید قرار داده شده که آشنایی با این مسؤولیت ها و ایفای آنها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اهمیت بسیار فراوانی دارد.

دکتر جاودان با بیان این که دستاوردهای قابل دفاع انقلاب اسلامی همان نقاط عطفی هستند که دشمنان آن را بر نمی تابند و دائم در پی بی اهمیت نشان دادن شان هستند، خاطرنشان کرد: برای تبیین مواضع نظام می توانیم از کلام امام و رهبری بهره بگیریم که چون برآمده از عمق جان ملت ایران هستند، نفوذ خود را نیز به خوبی بجای می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش پزشکی ایران با اروپا و آمریکا رقابت می کند

دانش پزشکی ایران با اروپا و آمریکا رقابت می کند