مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-04دانش

تقدیر از 341 برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران


رییس ستاد گرامیداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در مورد جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران کشور، گفت: روز سه شنبه، 21 آذرماه این مراسم برگزار خواهد شد و 341 پژوهشگر و دانشمند در حوزه های مختلف معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی در نشست خبری هفته ملی پژوهش و فناوری که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، با بیان این که هفته پژوهش و فناوری استانی از یازدهم تا هفدهم آذرماه در حال برگزاری است، گفت: شعار هفته پژوهش و فناوری سال 1402، پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم است.

وی با بیان این که همانند سال های گذشته، از چند ماه قبل آیین نامه هفته پژوهش و فناوری از طرف استانداری ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش و فناوری استانی برنامه هایی همچون برگزاری مراسم تجلیل از بانوان پژوهش و فناوری استان، تجلیل از مدیران برگزیده استان، تجلیل از دانشجویان نخبه و برگزیده استان، تجلیل از صنعتگران و صنایع برگزیده استان، تجلیل از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و تجلیل از دانشجویان نخبه و برگزیده استان، برای اولین بار برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی وزیر علوم اظهار کرد: همانند سال های گذشته سه استاندار که بیشترین حمایت از پژوهش را داشتند و سه دانشگاه برگزیده، مورد تقدیر خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 341 برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران

تقدیر از 341 برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران