مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-04فرهنگي

ایده اولیه فیلم «گیج گاه» برای مخاطب جذاب است


ایده اولیه فیلم سینمایی گیج گاه و پرداختن به برهه زمانی خاص، ایده ای جسورانه بود که در جریان فیلم شاهد آن بودیم.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان و منتقد سینما گفت: ایده اولیه فیلم سینمایی گیج گاه و پرداختن به برهه زمانی خاص، ایده ای جسورانه بود که در جریان فیلم شاهد آن بودیم.

احسان روحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ایده اولیه فیلم سینمایی گیج گاه اظهار کرد: عادل تبریزی در فیلم سینمایی گیج گاه تلاش می کند تا بخشی از اجتماع جامعه را در دهه 70 که متفاوت با شرایط حال حاضر است، به نمایش بگذارد.

وی افزود: در گیج گاه تلاش کارگردان بر این است تا مخاطب را با قصه همراه کند و مخاطب وارد جهان خودساخته مولف می شود و مفاهیمی همچون عشق، اجتماع و سیاست را در فیلم از زاویه دید خود معرفی کند و به نظر من این یک ویژگی مهم فیلم است که جهان خودساخته مولف پدیدار می شود و ما از زاویه دید مولف به قصه ای که در فیلم روایت می شود، می رسیم.

روحی ادامه داد: همچنین علایق شخصی در ایده اولیه فیلم دخیل بوده و توانسته بستری را برای روایت بهتر قصه ایجاد کند و به عقیده من کار روی این سوژه و پرداختن به برهه زمانی خاص، ایده جسورانه ای است.

این نویسنده و منتقد سینما در خصوص ویژگی های فیلم گیج گاه بیان کرد: انتخاب درست کاراکترها و شیوه کارگردانی فیلم که در کلیت برآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده اولیه فیلم «گیج گاه» برای مخاطب جذاب است

ایده اولیه فیلم «گیج گاه» برای مخاطب جذاب است