مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-13سياسي

«امید» با رسانه جوانه می زند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و عامل جوانه زدن امید در جامعه نام برد و افزود: - ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و عامل جوانه زدن امید در جامعه نام برد و افزود: مسئولین باید گره های ذهنی مردم را شناخته و در جهت خدمت به آنها اقدام کنند.

سید علی مهاجر، چهارشنبه 22 آذر ماه 1402 در آیین افتتاح رویداد جام رسانه امید ویژه فعالان رسانه استان گلستان که در سالن شهید باهنر استانداری در حال برگزاری است، اظهار کرد: بی شک در فضای حکمرانی مردمی رسانه های دلسوز، امین و انقلابی هستند و فعالان رسانه می توانند در کنار هم مسیری را به وجود آوردند که پل ارتباطی درست بین مردم و مسئولین باشد.

وی هم افزایی رسانه ها را بسیار مهم برشمرد و گفت: اگر رسانه ها گره از کار مردم باز کنند و مردم شاهد این باشند که این ارتباط خوب را رسانه ایجاد کرده و توانسته گره هایشان را باز کند به آن رسانه ها علاقمند می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه بین امنیت و احساس امنیت تفاوت است، افزود: شاید شما امنیت داشته باشید اما احساس امنیت نداشته باشید و در این میان نقش رسانه ها تبیین وامید آفرینی جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید» با رسانه جوانه می زند

«امید» با رسانه جوانه می زند