مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-08ورزشي

مارتینس: بازی با استقلال برای هواداران متفاوت است/ با «فولاد» بازی داریم


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با استقلال برای هواداران فولاد متفاوت است و چون بازی مهمی است هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد.

- مارتینس: بازی با استقلال برای هواداران متفاوت است/ با فولاد بازی داریم سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با استقلال برای هواداران فولاد متفاوت است و چون بازی مهمی است هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایگناسیو مارتینس، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: از طرف کادر فنی و مجموعه فولاد بابت مصدومیتی که برای علیرضا باوبه پیش آمد با او ابراز همدردی می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه خیلی ها بازی با استقلال را یک بازی حساس برای فولاد می دانند و نظر او در این خصوص چیست؟ گفت: من متوجه هستم که این یک بازی حساس است اما نباید فراموش کنیم که ما با تیم صدرنشین جدول بازی داریم و فکر می کنم در این لحظه فولاد در مقابل فولاد بازی خواهد داشت.

ما در جدول 9 امتیاز هستیم و نیاز داریم که امتیازات زیادی را کسب کنیم و بالاتر از همه برای هوادارانمان امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازی با استقلال برای هواداران فولاد متفاوت است و چون بازی مهمی است هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارتینس: بازی با استقلال برای هواداران متفاوت است/ با «فولاد» بازی داریم

مارتینس: بازی با استقلال برای هواداران متفاوت است/ با «فولاد» بازی داریم