مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-13سياسي

سیدحسن خمینی: از این پس داعیه حقوق بشر از سوی غربی ها شوخی است


تولیت آستان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دیدار رییس موسسه فرهنگی اکو با اشاره به مواضع آمریکا و اروپا در قبال جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: از این پس داعیه حقوق بشر از سوی غربی ها شوخی است.

- در واکنش به موضع آمریکا و اروپا برابر جنایات صهیونیست ها سیدحسن خمینی: از این پس داعیه حقوق بشر از سوی غربی ها شوخی است تولیت آستان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دیدار رییس موسسه فرهنگی اکو با اشاره به مواضع آمریکا و اروپا در قبال جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: از این پس داعیه حقوق بشر از سوی غربی ها شوخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعد سکندر خان رییس موسسه فرهنگی اکو، با حضور در حرم امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان رهبر کبیر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

سیدحسن خمینی در این دیدار با تلخ خواندن روند اتفاقات فلسطین اظهار کرد: این اتفاقات یک امر را به خوبی نشان داده و آن دروغگویی مدعیان حقوق بشر است.

انسان متعجب می شود از حاکمان غربی که قریب بیست هزار نفر که اکثرا زن و کودک هستند کشته می شوند، اما گویی اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: دولت آمریکا با وتوی قطعنامه شورای امنیت نشان داد حامی این جنایات است و به هیچ عنوان نمیتوان دولت امریکا را از مسئولیت این نسل کشی مبرا کرد، لذا این واقعیت با اینکه تلخ است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن خمینی: از این پس داعیه حقوق بشر از سوی غربی ها شوخی است

سیدحسن خمینی: از این پس داعیه حقوق بشر از سوی غربی ها شوخی است