مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-08سياسي

مشکل 50 ساله عشایر در سفر رییس قوه قضاییه به اردبیل حل شد


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به سفر دیروز ریاست قوه قضاییه به استان تصریح کرد: حضور ریاست محترم قوه قضاییه در استان فرصت مغتنم برای اشراف بر امور از نزدیک و رفع نواقص احتمالی و استماع مطالبات از زبان مسئولین استانی است و مخصوصاً در این سفر مشکل 50 ساله عشایر حل شد.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به سفر دیروز ریاست قوه قضاییه به استان تصریح کرد: حضور ریاست محترم قوه قضاییه در استان فرصت مغتنم برای اشراف بر امور از نزدیک و رفع نواقص احتمالی و استماع مطالبات از زبان مسئولین استانی است و مخصوصاً در این سفر مشکل 50 ساله عشایر حل شد.

آیت الله سید حسن عاملی، امروز 17 آذر در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: از دولت محترم تشکر دارم که پس از خطبه هفته قبل در موضوع استخدام های سفارشی سریعاً از ریاست جمهوری تماس گرفته و موضوع را پیگیری کردند.

پیگیری و توجه دولت آقای رییسی به مطالبات ائمه جمعه که در خطبه ها مطرح می کنند جای تحسین دارد تا حال چنین نبوده است بعضی از وزراء نیز پیغام فرستادند که ما مدت هاست دیگر به سفارشات استخدامی نمایندگان اعتناء نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 50 ساله عشایر در سفر رییس قوه قضاییه به اردبیل حل شد

مشکل 50 ساله عشایر در سفر رییس قوه قضاییه به اردبیل حل شد